- Matemātikas joma
Matemātika I, vidusskola, statistika
Matemātika I, vidusskola, trigonometrija
Aktīvās mācīšanās metodes matemātikas un fizikas apguvē – Lineārās funkcijas, 7.klase
- Dabaszinātņu joma
Fosforskābes koncentrācijas noteikšana Coca-Cola dzērienā
Bioloģija 8.klase, gremošanas sistēma
Fizika, 9.klase, magnētisms un elektromagnētisms
Aktīvas mācīšanās paņēmieni (skolēna pašatklājuma metode) fizikas un matemātikas priekšmeta apguvē
Skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes attīstīšana dabaszinātņu priekšmetos
- Sākumskolas joma
eTwinning projekts kā metode dažādu prasmju apgūšanā un vērtēšanā
Kā mērķtiecīgi izmantot IT rīkus prasmju vērtēšanā sākumskolā?
Diferencētu uzdevumu veidošana un izmantošana mācību procesā sākumskolā
Dabas zinības, praktiska nodarbība ārā – Vides stunda. Iepazīšanās
Pašvadītas mācīšanās elementi mācību procesā sākumskolā
- Valodu joma
Angļu valoda 6.klase, svētku tradīcijas
Mediji, valoda un ietekme, 10.klase, valodas izpēte
Dzimtas vēstures pētniecības integrēšana latviešu valodas apguves procesā
- Sporta un veselības joma
Sports un veselība 3.klase, priekšmetu pārvietošana
Kā attīstīt sadarbības prasmes skolēniem sporta un veselības mācību stundās
- Kultūras un pašizpausmes mākslā joma
Literatūra 4.klase, “Pasaka par Vērdiņu”
Vizuālā māksla 8.klase (+ literatūra, datorika), vedības, krustabas
Pašvērtējuma prasmju attīstīšana un jautāšanas stratēģijas pielietošana literatūras stundās
Mācību priekšmets TEĀTRA MĀKSLA, 7. klase, “Ievadstunda. Kas ir teātris?”
Reiki tematiskā stunda, vizuālā māksla
- Sociālā un pilsoniskā joma
Latvijas un pasaules vēsture 7.klase, “SENĀS GRIEĶIJAS POLISU IEDZĪVOTĀJU NODARBOŠANĀS, VĒRTĪBAS, INTERESES.”
Latvijas un pasaules vēsture, 8.klase, “Absolūtisms”, “ESEJAS RAKSTĪŠANA VĒSTURĒ AR DIFERENCĒTU PIEEJU MĀCĪŠANĀS PROCESAM”
Efektīvas prezentācijas veidošana, vēsture
- Tehnoloģiju joma
9.klase, Dizaina izstrādājumu vērtēšana
- Audzināšanas joma
Audzināšanas stunda „Problēmsituācijas skolā un klasē, to risināšanas iespējas caur spēles metodi “PIKASTE” ”
Audzināšanas stunda „Laika plānošana un mācību motivācija, sava mācību darba organizēšana attālinātajās mācībās”