- Matemātikas joma
Matemātika I, vidusskola, statistika
Matemātika I, vidusskola, trigonometrija
- Dabaszinātņu joma
Fosforskābes koncentrācijas noteikšana Coca-Cola dzērienā
Bioloģija 8.klase, gremošanas sistēma
Fizika, 9.klase, magnētisms un elektromagnētisms
- Sākumskolas joma
eTwinning projekts kā metode dažādu prasmju apgūšanā un vērtēšanā
Kā mērķtiecīgi izmantot IT rīkus prasmju vērtēšanā sākumskolā?
Diferencētu uzdevumu veidošana un izmantošana mācību procesā sākumskolā
- Valodu joma
Angļu valoda 6.klase, svētku tradīcijas
Mediji, valoda un ietekme, 10.klase, valodas izpēte
- Sporta un veselības joma
Sports un veselība 3.klase, priekšmetu pārvietošana
- Kultūras un pašizpausmes mākslā joma
Literatūra 4.klase, “Pasaka par Vērdiņu”
Vizuālā māksla 8.klase (+ literatūra, datorika), vedības, krustabas
Pašvērtējuma prasmju attīstīšana un jautāšanas stratēģijas pielietošana literatūras stundās
Mācību priekšmets TEĀTRA MĀKSLA, 7. klase, “Ievadstunda. Kas ir teātris?”
- Sociālā un pilsoniskā joma
Latvijas un pasaules vēsture 7.klase, “SENĀS GRIEĶIJAS POLISU IEDZĪVOTĀJU NODARBOŠANĀS, VĒRTĪBAS, INTERESES.”
Latvijas un pasaules vēsture, 8.klase, “Absolūtisms”, “ESEJAS RAKSTĪŠANA VĒSTURĒ AR DIFERENCĒTU PIEEJU MĀCĪŠANĀS PROCESAM”
- Tehnoloģiju joma
9.klase, Dizaina izstrādājumu vērtēšana
- Audzināšanas joma
Audzināšanas stunda „Problēmsituācijas skolā un klasē, to risināšanas iespējas caur spēles metodi “PIKASTE” ”
Audzināšanas stunda „Laika plānošana un mācību motivācija, sava mācību darba organizēšana attālinātajās mācībās”